دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک

30 آبان 1397
نویسنده :  

به بهانه ی دهه فجر انقلاب اسلامی یاد مبارزان سیاسی مخصوصاً مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مصطفی رضوی حیدری

گرامی می داریم.

بنابه اعلام روابط عمومی صندوق قرض الحسنه ولیعصر طبس ، جناب آقای دکتر سید محمد حیدری مدیر عامل محترم صندوقهای قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج و فرزند مرحوم حاج آقای حیدری ، با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر با بیان خاطراتی از مبارزات سیاسی مرحوم پدرشان ، از همگان خواست با این رشادتها و مبارزات انقلابیون بیشتر آشنا شوند. ایشان در این گفتگو افزودند:

ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که یاد آور رشادتها و از جان گذشتگیهای مردم ایران اسلامی به رهبری نایب امام زمان (عج) حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم صفاک و ذلیل پهلوی و احیای ارزشهای اسلامی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، مناسب است از مجاهدتهای عموم ملت ایران بویژه کسانیکه بهترین لحظات عمر و زندگی خود را وقف یاری نهضت حضرت امام کرده و در خدمت انقلاب بودند و زندان ها و شکنجه ها را به جان خریدند یادآوری و ارج گذاری گردد.

به حق در منطقه جنوب خراسان بزرگ و مشهد ، نام مبارز سیاسی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی رضوی حیدری که نهال انقلاب را در طبس کاشتند درخشان می باشد. مرحوم حاج آقای حیدری که در سن 23 سالگی ، مدت 26 ماه و 13 روز از عمر خود را در زندان های رژیم منحوس پهلوی سپری کرد ، از آغاز نهضت حضرت امام و در دوران نوجوانی به آن نهضت الهی پیوست و موجب افتخار منطقه طبس گردید.

لذا با گرامیداشت یاد این عزیز از همه شهروندان طبسی دعوت می کنیم به خاطرات ایشان از مبارزات سیاسی و هم رزمی با مقام معظم رهبری ، حضرت آیت اله طبسی ، شهید هاشمی نژاد ، شهید موسوی قوچانی و ... که در سایت صندوق به همراه مستندات ساواک درج گردیده مراجعه تا با زحمات عزیزان انقلاب بیش از پیش آشناشده و قدردان آن باشیم.

مدیرعامل صندوق تاکید کرد امسال نیز همچون سنوات گذشته ، تمامی مدیران ، هیات امناء ، هیات مدیره و کارکنان صندوقهای قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور خواهند داشت تا با آرمانهای امام راحل پیمان دوباره بسته و با رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای تجدید بیعت نماییم.

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه ولیعصر طبس

0 نظر 665 بازدیدها
مدیرسایت

Leave your comment

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

  • ایران، استان خراسان جنوبی، شهرطبس، خیابان شهید محمد منتظری
  • صندوق ولیعصر ۲۱۹۷-۳۲۸۲-۰۵۶
  • صندوق قدس  ۶۲۳۲-۳۲۸۶-۰۵۶
  • ۰۵۶-۳۲۸۲-۲۱۹۷
  • ۰۹۰-۲۲۸۲-۲۱۹۷
  • valiasr [ad] sgvt [dot] ir

گالری تصاویر

logo-samandehi

ارسال پیغام

  ایمیل ارسال نشد !   Your email has been sent.
بالا