سالروز ازدواج حضرت امیر و فاطمه زهرا جایگزین مناسب والنتاین

30 آبان 1397
نویسنده :  

توزیع شیرینی میان مشتریان صندوقهای قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج بمناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امیر(ع) و فاطمه زهرا (س)

بنا به اعلام روابط عمومی صندوق قرض الحسنه ولیعصر طبس ، در روز اول ذی الحجه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امیر المومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ، بین تمامی مشتریان و مراجعین به صندوق شیرینی توزیع می گردد.

جناب آقای دکتر حیدری مدیر عامل محترم صندوق ، هدف از این اقدام را مقابله با سنت غلط والنتاین در ایران دانست که هیچ گونه تناسبی با فرهنگ اسلامی - ایرانی ما ندارد. وی خاطر نشان کرد بنا به آنچه برخی تاریخدانان بیان کرده اند ، روز والنتاین که مصادف با چهارم فوریه می باشد روزی است که یک کشیش مسیحی دچار شکست و ناکامی در رسیدن به معشوقه خود می شود و به همین دلیل غربیان این روز را به ابراز عشق و محبت مشهور ساخته اند و با کمال تاسف در فرهنگ ما هم نفوذ کرده و جایگاه دارد.

مدیرعامل صندوق در ادامه افزود به همین جهت امسال صندوق اقدام به توزیع شیرینی میان مشتریان خود نمود تا سعی کند سالروز ازدواج دو نور آسمانی حضرت امیر مومنان علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که صاحب پاک ترین ، واقعی ترین و خدایی ترین عشق بودند را تبدیل به روزی برای ابراز محبت همسران و به یکدیگر و جایگزین مناسبی برای فرهنگ غلط والنتاین نماید.

0 نظر 684 بازدیدها
مدیرسایت

Leave your comment

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

  • ایران، استان خراسان جنوبی، شهرطبس، خیابان شهید محمد منتظری
  • صندوق ولیعصر ۲۱۹۷-۳۲۸۲-۰۵۶
  • صندوق قدس  ۶۲۳۲-۳۲۸۶-۰۵۶
  • ۰۵۶-۳۲۸۲-۲۱۹۷
  • ۰۹۰-۲۲۸۲-۲۱۹۷
  • valiasr [ad] sgvt [dot] ir

گالری تصاویر

logo-samandehi

ارسال پیغام

  ایمیل ارسال نشد !   Your email has been sent.
بالا